dinsdag 8 april 2008

Enkele antwoorden 3

Hola

Somos Melany, Juliana y Melanie. Tenemos 11 años las tres y vamos a la escuela Herminia Catalina Brumana nr 120. Queriamos hacerle una pregunta? Que dias van a la escuela? Nosotras vamos de lunes a viernes a la tarde de 13 hora a 17 hora.

Nosotras 3 vivimos en la ciudad de La Plata.

Yo, Melanie, en el tiempo libre lo que hago es mirar la tele. Vos que haces en tu tiempo libre? Y lo que mas me gusta es escuchar musica, a mi me gusta escuchar Mana, es muy conocido en Buenos Aires. Que cantante te gusta? Te gusta reggaeton? A mi si, es musica movida y romantica. Que musica escuchan?

Saludos de Melany, Juliana y Melanie

Por favor respondan.

Hallo

Wij zijn Melany, Juliana en Melanie. We zijn alle drie 11 jaar en gaan naar de school "Herminia Catalina Brumana nr. 120". We willen jullie een vraag stellen: Welke dagen gaan jullie naar school? Wij gaan naar school van maandag tot vrijdag, enkel in de namiddag van 13 uur tot 17 uur.

Wij wonen alle drie in de stad La Plata.

Ik, Melanie, kijk in mijn vrije tijd naar de televisie. Wat doen jullie in jullie vrije tijd? En ik luister ook heel graag naar muziek. Ik luister graag naar Mana. Zij zijn heel bekend in Buenos Aires. Naar welke groep/zanger luisteren jullie graag? Houden jullie van reggaeton? Ik wel, het is romantische muziek waarop je goed kan dansen. Naar welke muziek luisteren jullie?

Groetjes van Melany, Juliana en Melanie

Graag een antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten