donderdag 10 april 2008

bewondering

hallo

nog een vlug de weblog bekeken. Ik vind het heel fijn dat zowel onze leerlingen als de leerlingen uit La Plata de weg gevonden hebben naar de blog. Op deze manier zullen we nog meer ( en tevens meer spontaan) info kunnen uitwisselen die onze kinderen en onze gemeenschappen ten goede komen.
Ik zie en hoor(!!) dat Mone toch reeds veel vorderingen heeft gemaakt in het Spaans.
Ik tracht volgende week de affiche op de blog te zetten i.v.m. het theater spektakel dat dus volledig in het teken van Argentinië staat.
Tevens verneem ik dat de materialen die vanuit België werden meegegeven (computermuizen , film e.d.) ter bestemming zijn waarvoor dank aan de kerels die de logistiek hebben verzorgd.
Het is hier razend druk. Er zitten leerlingen van ons derde leerjaar aan zee ( voor een ganse week) en ik ga die deze namiddag nog bezoeken.
Tot binnekort
de directeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten