woensdag 19 maart 2008

was iets vergeten

Hallo la Plata.
Ik zie dat ik in mijn onwennigheid om te werken met een blog vergeten ben om de tekst van daarjuist door te sturen. Ik zal er nu wel een nieuwe moeten maken maar er valt toch heel veel te vertellen aan elkaar....
Wij zijn hier druk in de weer met de voorbereiding van het schoolfeest " theater spektakel" dat volledig in het teken staat van jullie mooie, grote, verre land. We maken er iets heel speciaal van zodat én onze kinderen zich amuseren en creatief kunnen bezig zijn én dat de ouders toch iets over jullie leren.
De collega's hebben ook beloofd meer van de blog gebruik te maken en binnenkort zullen ook onze leerlingen uit het 6de leerjaar ( 11 tot 12 j oud) leren werken met de blog.
Hoe stellen jullie het met Mone? Kan ze al een mondje Spaans? Dit zal nodig zijn om mijn tekst in jullie taal om te zetten!!

heel vriendelijke groeten

De directeur.

Willy Vandemeulebroucke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten