woensdag 26 maart 2008

ontmoeting

Hallo

het was een aangename ontmoeting met dhr. Beeckmans en met Maria Eugenia. Ik stond wel met de mond vol tanden maar Eugenia deed haar best om mijn lichaamstaal en mijn Nederlands te begrijpen. Ik moet toegeven dat zij allicht reeds meer Nederlands begrijpt dan ik Spaans. We hebben de school in vogelvlucht bezocht en ook afspraken gemaakt voor gebuik van klaslokaal voor de workshps en andere practische zaken zoals eetgelegenheid, overnachting e.d.
Eugenia ziet het op haar rustige manier wel zitten om een week in Harelbeke te vertoeven en onze leeerlingen het een en ander bij te brengen.
We moeten er echt g iets goeds van zien te maken ...

Diegenen die iets meer wensen te weten te komen over Argentinië kunnen ook naar het volgende gaan:
http://bjornsadventuresinargentina.blogspot.com

De directeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten