maandag 12 januari 2009

Een woordje van de nieuwe directie van Ter Gavers

Hallo beste vrienden in La Plata,

Om te beginnen wil ik jullie allen een gelukkig, voorspoedig en gezond 2009 toewensen. Ik hoop dat het twinningproject, opgestart door mijn voorganger dhr. Willy Vandemeulebroucke, nog heel lang een speciale band tussen onze scholen mag bewerkstelligen.
Ik heb met belangstelling jullie verslagen van het bezoek van onze vorige directeur, dhr. Vandemeulebroucke, gelezen op de blog. Prachtig dat hij, niettegende er een staking aan de gang was, door zoveel enthousiaste leerkrachten en leerlingen verwelkomd werd. Het bewijst eens te meer dat er wel degelijk al een speciale band bestaat tussen ons beider scholen, niettegenstaande de enorme afstand die ons scheidt.
Gelukkig heeft juf Saskia de vorige maanden regelmatig een berichtje over het reilen en zeilen in onze school gepost, want zelf kwam ik er niet toe omdat ik enorm veel werk had om me in te werken in mijn nieuwe functie als directeur. Het is de bedoeling dat de contacten vanuit onze school nu weer geïntensifieerd worden.
Vele groeten en tot binnenkort,


De directeur
Jean-Claude Van Loosveldt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten